czwartek, 24 maja 2012

#4 - sesja!

Wreszcie mam chwilę czasu, żeby pochwalić się naszą zrobioną ostatnio sesją! 
Jesteśmy wszyscy z niej bardzo, bardzo dumni, a ja nawet na tyle, żeby stworzyć cudownie amatorskie video na jej cześć. Nie mogę niestety wrzucić go w żadne miejsce typu YouTube czy Facebook, bo - naruszając prawa autorskie - użyłam jako tła piosenki Azealii Banks "212". Tak więc, niniejszym ogłaszam, że PIOSENKA TA NIE NALEŻY DO MNIE I WSZYSTKIE HONORY ZA ZAJEBISTEGO  KOPA, KTÓREGO ONA DAJE, LECĄ DO AZEALII
Może Bloggerowi to wystarczy? 
Anyway, oglądajcie nasz kochany filmik i kochane zdjęcia (które znajdziecie na naszym fanpage'u na FB, o TUTAJ: albumy SESJA VOL.1SESJA VOL. 2, backstage  --> ta sama sesja, tylko kilku fotografów) i wyrażajcie swoje opinie w komentarzach :)



PS.: Podobają Wam się zdjęcia z sesji? Zapraszam na bloga Olgi oraz mojego :)


XOXO
Kinga (a raczej Epi)

4 komentarze: